X
    Categories: מידע ליבואן

תערוכות סחר בסין

תערוכות בסין: חמש תערוכות הסחר שלא תרצו לפספס!!

רבותי היבואנים ואלו מביניכם השוקלים יבוא מסין שימו לב! להלן רשימת חמש התערוכות העיקריות והמשפיעות ביותר בתחום הסחר עם סין:

 

THE CANTON FAIR  – התערוכה הדו שנתית המפורסמת ביותר בסין, נערכת כל שנה בחודשים אפריל ואוקטובר. אם אי פעם התעניינתם בתחום היבוא מסין או אם רק התחלתם לסרוק את הרשת בניסיון למצוא את הלהיט הבט ליבוא מסין, זו התערוכה שאסור לכם לפספס!

תערוכת קנטון המחולקת לשלושה שלבים (כל שלב בן כחמישה ימים) חובקת כמעט את כל מוצרי הצריכה שסין היצרנית יכולה להציע. שלל ספקים מציעים בדוכניהם את כל החידושים האחרונים בכמעט כל תחום העולה על הדעת מעולם מוצרי הצריכה הסיני (ממוצרים מתעשיית הבנין ולבית, רהיטים, תאורה, אביזרים וחלקי חילוף לרכב, ציוד רפואי, אלקטרוניקה, צעצועים, פנאי, ועד פריטי אופנה שונים ועוד ועוד). כמו כן, יש לציין שתערוכה זו מושכת אליה גם ספקים קטנים יותר שאינם יכולים להרשות לעצמם פתיחת דוכן רשמי בתחומיה, ומגיעים על מנת לחלק קטלוגים ולפגוש לקוחות פוטנציאליים.

כך שזו התערוכה בה’ הידיעה המציעה לכם את כל האפשרויות –  גם למתחילים וגם למתקדמים, והיא נקודת הפתיחה האידיאלית למעניינים ביבוא מסין.

והבה לא נשכח שהתערוכה מושכת לא רק ספקים סיניים אלא גם לקוחות וקניינים מכל רחבי העולם כך שזו הזדמנות מצויינת ליצירת קשרים עיסקיים בינלאומיים לאלו מביניכם שמעוניינים בנטוורקינג משובח.

 

למידע נוסף, אתר התערוכה –  http://www.cantonfair.org.cn/en/

 

THE YIWU COMMODITIES FAIR – תערוכת מוצרי הצריכה בעיר איוו  היא תערוכה קטנה יותר משמעותית מה- CANTON TRADE FAIR אך חשובה לא פחות. העיר איוו הסינית ידועה כעיר מסחר וגם היא מציעה מגוון אדיר של מוצרי צריכה מכל רחבי סין. המוצרים המוצעים באיוו ידועים ברמתם הנמוכה עד בינונית, על פי רב לא מדובר במוצרי איכות מהמעלה הראשונה אך לא כולם מתעניינים רק במוצרים האיכותיים ביותר. באיוו ניתן למצוא שלל מוצרים באיכות סבירה ובדרך כלל במחירים נמוכים יותר ממוצרים בשאר חלקי סין.

כמו כן העיר משמשת כמעין שוק המציע מלאים (סטוקים) מכל רחבי סין הנרכשים על פי רב במזומן ויצוא הסחורה מחוץ לסין מתבצע באמצעות חברות יצוא-יבוא מקומיות הדואגות לריכוז הסחורה בחמסניהם ולהנפקת מסמכי היצוא.

התערוכה עצמה נערכת כל שנה בחודש אוקטובר ומושכת אליה גם כן קניינים מרחבי העולם המעוניינים במגוון מוצרים רחב ומחירים משתלמים ומוצגים בה מוצרים מעשרות אלפי מפעלים ברחבי סין.

למידע נוסף, אתר התערוכה –

http://www.chinaexhibition.com/Official_Site/11-7206-Yiwu_Fair_2016-_The_22nd_China_Yiwu_International_Commodities_Fair.html

 

BEIJING INTERNATIONAL AUTO SHOW – תערוכת הרכב בביג’ינג

סין כיום נחשבת כיצרנית הגדולה ביותר בתחום הרכב ותעשייה זו ממשיכה לגדול מידי שנה ובקרוב תעבור בגודלה את ארה”ב, קנדה, אירופה, רוסיה ואף את יפן בתחום.

יבוא מסין

ביקור בתערוכת הרכב בבייג’ינג הוא קריטי לכל המעונין להתחיל ביבוא מסין של חלקי חילוף ואביזרי רכב שונים וגם לאלו המתעניינים בכל החידושים האחרונים בתחום הרכב בעולם – המבחר אדיר והמחירים אטרקטיביים! התערוכה בבייג’ינג היא הגדולה ביותר ואינה מורכבת רק מספקים סיניים, יצרני רכב מהמעלה הראשונה מכל רחבי תבל משריינים בה מקום ומציגים את מוצריהם החדישים והמשוכללים ביותר. זוהי תערוכת הרכב הגדולה ביותר בסין והרביעית בגודלה בעולם כולו.

למידע נוסף – http://www.chinaexhibition.com/trade_events/6869-Auto_Show_2015_-_China_(Beijing)_International_Automobile_Exhibition_2015.html

 

BAUMA FAIR CHINA – תערוכת BAUMA הינה תערוכת סחר סינית העוסקת בתחום הבנייה ומארחת מידי שנה בנובמבר את מיטב היצרנים והספקים מסין אך לא רק, מציגות בה גם חברות רבות מרחבי העולם העוסקות בתחום. לסין תעשייה  ענפה של בנייה הכוללת כמעט את כל סוגי ציוד הבנייה וחומרי הבניין, וזוהי התערוכה הגדולה והמקיפה ביותר ביבשת אסיה בכל הנוגע לתעשייה זו.

למידע נוסף, אתר התערוכה –  http://www.bauma-china.com/

 

EAST CHINA IMPORT AND EXPORT COMMODITY FAIR (ECF)

תערוכת ECF הינה תערוכה המתקיימת מידי שנה בתחילת חודש מרץ בעיר שנחאי שבסין, והיא הגדולה ביותר מבין התערוכות האיזוריות באסיה. בתערוכה יוצגו שלל מוצרים מתחום האופנה, טקסטיל לבית, מתנות ומוצרי צריכה שונים.

בתערוכה משתתפים ספקים ממדינות אסיה כגון: יפן, דרום קוריאה, אירן, מלזיה, נפאל, קולומביה, מערב סמואה, הונג קונג וטיוואן.

בתערוכה מוצגים מגוון של מוצרים מסורתיים ומודרניים עם שימת דגש על מוצרי היי-טק ומותגים מקומיים.

למידע נוסף, אתר התערוכה – http://www.ecf.net.cn/en/content.asp

ובכן, אלו הן חמש התערוכות המרכזיות הנערכות בסין מידי שנה ואני ממליצה בחום לכל מי שכבר מיבא מסין או שוקל יבוא מסין או חיפוש מפעלים בסין, יצרנים בסין, לבקר ולהתרשם. התערוכות הנ”ל מתאימות במיוחד לאלו מביניכם השוקלים או עוסקים ביבוא מסין של חומרי בנייה, יבוא מסין של מתנות וצעצועים, יבוא מסין של מוצרים וחלפים לרכב, יבוא מסין של ביגוד ופריטים אופנתיים, יבוא מסין של גדג’טים ואלקטרוניקה ועוד ועוד.

adi4676 :