X
    Categories: מידע ליבואן

יבוא מסחרי מסין

הפופולאריות של יבוא אישי מסין הפכה להיות טרנד חדש בקרב ישראלים רבים שבונים או משפצים בית או כאלה שרכשו דירה חדשה והם מעוניינים לעצב אותה במבחר פריטים יפהפיים, זולים ומיוחדים. כאשר מדובר על יבוא מסחרי מסין, זוהי כבר אופרה אחרת. יש להיות מומחים בשיווק ומכירות ולדעת הרבה בתחום של יבוא מסין. כדאי לסקור מקרוב את השוק הסיני, לדעת מה המחיר של המכס על המוצרים השונים, אילו מהם כרוכים בתשלום מכס גבוה יותר, ולאילו מהם הדרושים במכס נמוך, וכך, לדעת לתמרן נכון. ישנם מוצרים שיש להם חובת רישוי, כמו מוצרי בריאות, קוסמטיקה ומזון, כך שיש לקבל אישור הן ממשרד הבריאות והן ממכון התקנים. יש לוודא מראש את הדרישות השונות על המוצרים שברצונכם לייבא לישראל כיבואנים .

מי שמעוניין לייבא באופן קבוע מוצרים שונים למטרת מסחר, הדבר הראשון שעליו יהיה לעשות הינו למצוא איש קשר בסין, אשר יוכל לקשר בין היבואן למפעלים ולמצוא את הסחורה הטובה ביותר ובמחירים הסבירים.. לפני שתתחילו אפילו לחשוב על יבוא מסחרי מסין, יש לבדוק היטב את האיכות, היות ומדובר על הרבה מפעלים שמייצרים מוצרים זהים, אך האיכות ביניהם היא שונה, כך שמי שמומחה במציאת מפעלים עם מוצרים שאתם מעוניינים לייבא כיבואנים, יהיה זה שיבחר עבורכם את הסחורה הטובה והאיכותית ביותר.

למצוא ספק סיני אמין

היות וסין, אינה מדינה בעלת מנטליות מערבית ויהיה קשה להבין את ההליכים העסקיים בה, ולכן, איש מקצוע מקומי שמכיר היטב את העסקים בסין יוכל להקל עליכם המון בכל הקשור אל יבוא מסחרי מסין. יש לראות ולחשב היטב, מה הרווח הצפוי לכם כיבואנים בעסקות יבוא מסין ברמה המסחרית. לאט, לאט, תוכלו להבין מה ישתלם לכם לייבא מסין ומה לא. יש ליצור תכנית עסקית ברורה, אשר תראה לכם בבירור, כמה יחידות עליכם למכור בכל חודש, כך שתוכלו לכסות את ההוצאות ומאוחר יותר כבר לראות את הרווחים.

סקר שוק ריאלי של המתחרים, גם יסייע לכם להבין אם ישתלם לכם למכור מוצר מסוים מסין בפחות כסף בכדי לגבור על המתחרים שלכם. גם עם איש הקשר שלכם בחו”ל יש להבין היטב מה הוא מציין באוזניכם וכן לתקשר עמו באופן ברור. לפעמים יש להסביר לאיש הקשר בסין, כמה וכמה פעמים ויש להיות סבלניים, על מנת שתוכלו לבצע נכון יבוא מסחרי מסין.

שיווק ופרסום נכונים – מילת המפתח להצלחה

כמו בכל מוצר שאנו משווקים גם מוצרי יבוא מסין דרושים פרסום נכון ושיווק. אפילו שהמוצרים שלכם נראים נהדר ואתם סבורים כי הם יתפסו היטב בשוק. יש להקים מערך נכון של שיווק ופרסום, אם באמצעות אתר אינטרנטי אפילו מקוון, או לקדם נכון את העסק שלכם במישורים השונים, כך שההצלחה שלכם בעסקי היבוא מסין, לא תאחר לבוא.

 

רוצים לייבא סחורה מסין אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? צלצלו:

072-2333491
adi4676 :