X
    Categories: מידע ליבואן

יבוא מכונות מסין

עקב גודלה העצום של סין וכן המפעלים הרבים המצויים בה, קיים קושי להשיג מוצרים שונים ללא אנשי קשר או חברות המייבאות מסין. מי שמעוניין לייבא מוצרים ספציפיים כמו למשל יבוא מכונות מסין צריך לדעת שמפעלים רבים בארץ ובעולם, רוכשים מכונות יקרות ממערב אירופה או ארה”ב, אך בשנים האחרונות בעלי מפעלים הבינו, כי מכונות שמיוצרות בסין הן זולות ואיכותיות. כמו שישנם כל כך הרבה מוצרי אלקטרוניקה מסין, כך גם ישנן מכונות לתעשייה שניתן בהחלט לייבא ממנה ובעלות שתהיה הרבה יותר זולה.

בסין ישנן תערוכות רבות, המיועדות לתעשיינים שמעוניינים לדעת אילו מוצרים ניתן לייבא, כך גם ניתן למצוא מכונות חדשות שייצרה סין המיועדות לתעשייה. בתערוכות אלה, מבקרים כ-150,000 איש, המגיעים מיותר מ-200 מדינות בעולם. תערוכות אלה, מתקיימות בעונת האביב ובסתיו.  התערוכות מורכבות משלושה חלקים, כך שניתן למצוא מוצרים שונים וניתן לבחור ולהתרשם מהם כאשר הם כוללים גם מכונות תעשייתיות.

הסינים לא אוהבים שמתמקחים עמם הרבה

זו עובדה ידועה כי הסינים, אינם אוהבים שמתמקחים עמם במחיר, מהסיבה כי הם יודעים מה המחירים של יבוא מכונות מארצות אירופה או מארה”ב שהם בהרבה יותר גבוהים מאשר יבוא מכונות מסין. בגלל שסוכנים ישראלים רבים מכירים את המנטאליות הסינית ואף דוברים את השפה, יהיה תמיד עדיף כי הם אלה שינהלו את המשא ומתן או שיאתרו לבד, מפעלים שמייצרים מכונות שתעשיינים מישראל מעוניינים בהן. יש להוציא רישיונות יבוא וכן להתעסק בעמילות מכס מה שאדם מן המניין לא יוכל לבצע ללא עזרה מקצועית של מביני עניין בתחום היבוא.

ישנם קטלוגים של יבוא מכונות מסין אשר ניתן למצוא בקרב חברות יבוא מסין, כך שיש לבחור את הדגם של המכונה ולהסביר לחברת היבוא באיזה סוג מכונה מדובר. ישנן חברות יבוא המתמחות ומבינות במכונות תעשייתיות או מכונות מסוגים שונים, כך שניתן יהיה למצוא את האנשים המתאימים שעוסקים בתחום זה ולסמוך על הידע וההיכרות שלהם עם שוק ספציפי זה. חברת יבוא המתמחה בתחום המיכון, תדע למי לפנות והיכן ניתן יהיה להשיג מכונות מסוימות שלקוחות מזמינים ולמצוא את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר ללקוחותיו.

יבוא של מכונות דפוס משוכללות

אחד מסוגי יבוא מכונות מסין שיש להן דרישה רבה, הינן מכונות דפוס משוכללות. היות והסינים ידועים בשכלולים ורוב מוצרי האלקטרוניקה הידועים בעולם מיובאים ממדינה זו, ישנו ביקוש רב למכונות דפוס במיוחד לאלה שמבצעות הדפסות תלת ממד. ישנן חברות יבוא בישראל שמחזיקות בקטלוגים מעודנים של כל מיני סוגי מכונות, כך שניתן בקלות לראות באיזו מכונה תעשיינים מסוימים מתעניינים בהן.

קיימים סוגים רבים של מכונות למטרות תעשייה, אך לא כל חברה מתמחה או מבינה בהן ולכן, כדאי כי תכירו או תקבלו המלצה על חברת יבוא שמכירה היטב את תכום המכונות, כך שלא תהיה טעות בבחירה הנכונה או שאפילו תקבלו ייעוץ מיבואן שמכיר את תחום המיכון מקרוב.

 

רוצים לייבא מכונה מסין בקלות? צלצלו:

072-2333491
adi4676 :